למרות ההכחשות: האדמו"ר מגור ממליץ לחסידיו שלא לפקוד את הכותל המערבי

ארי וידר | צילום: אלי קובין 3 Comment on למרות ההכחשות: האדמו"ר מגור ממליץ לחסידיו שלא לפקוד את הכותל המערבי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גל הטרור שפוקד את ישראל מאז חג הסוכות – ממשיך לגבות מידי מספר ימים קורבנות, אולם בחסדי שמים ירדה העיר ירושלים ממוקד האירועים וחלה ירידה מתמשכת בכמות אירועי הטרור בירושלים.

יהודים רבים שביקשו לפקוד את הכותל המערבי בחודשים האחרונים – החלו לחזור אט אט לפקוד אותו לאחר שלא פקדו אותו במשך שבועות ארוכים בשל המצב, בין היתר בשל המלצותיהם של כמה מגדולי ישראל ובהם מרן הגר"ח קניבסקי ומרן האדמו"ר מגור, להגיע לכותל בשל המצב הביטחוני.

אולם לאתר 'קול חי' נודע כי גם כיום ממליץ מרן האדמו"ר מגור לחסידים ששואלים את עצתו, שלא לפקוד את הכותל המערבי בשל המצב הביטחוני הרעוע.

משפחת חסידי גור מארה"ב שהגיעה לערוך שמחה בישראל, ביקשה להתפלל במקום הקדוש לעם היהודי, וביקשה לשאול את עצתו של האדמו"ר האם עליהם לפקוד את הכותל בימים אלו. התשובה שהתקבלה הייתה ברורה, כי אין הדבר מומלץ בשל הסיכון הביטחוני.

רבים הפוקדים את הכותל מידי יום מעידים כי כמות הביקורים בכותל פחתה משמעותית בחודשים האחרונים, אם כי בשבועיים האחרונים ישנה עליה בכמות הביקורים בשל פיחות האירועים האלימים בירושלים ובעיר העתיקה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    שטויות
    אין לאדמו"ר מגור שום בעיה שילכו לכותל

  2. 2

    האדמו"ר לא מונע את חסידיו מלבקר בכותל, מחשש לשלום חסידיו. אדרבה, חושש הוא לחיי מי שיעז לשלוח ידו בחסיד גור, אוי לו ולמשפחתו…

  3. 1

    חששו אינו מפחדו על שלום חסידיו. אדרבה, עיקר חששו לשלום המפגעים וסביבתם, שמא חסידיו יפגעו בהם פגיעה שאינה ניתנת לתיקון…